5 januari

Jo jag är less på kylan nu! Kan vara mysig att kura inne några
dagar
men nu har jag lessnat och har alldeles för mycket energi
för att sitta inne. Blir såååå rastlös på kvällarna, det finns INGET
att göra på byn.

Igår satt jag och surfade och drömde om att handla en massa nya
grejer till Fille.
Bla det här:
Ett schabrak från Antarès
 
Men måste tänka min kommande 30 års fest, så jag ska försöka
hålla i pengarna! :))
Min fest kommer för övrigt att vara den 6 mars på Edeskola.
Annons
kommer i Ljunganbladet, tänker inte bjuda folk utan man får
anmäla sig. Annars kommer jag att glömma någon. Och det vore
inte alls kul!!:(
Ska bli skoj att ha fest men samtidigt är jag lite närvös oxå, hehe.
Kommer bara att önska mig en sak av alla, presentkort på resecheckar.
Men har INTE bestämt vart än, men lutar åt Ticket (fick ett tips om det:)
-Jaja, nog om detta, hade inte tänkt skriva om festen än men nu vart det
så ändå! :D

Dags att återgå till jobbet, MEN först:
-Vad händer i kväll då?Ska ni hitta på nåt speciellt?
(trettondagsafton you know ;-)

Åsikter!!
Skrivet av: Kattis

Vi ska på Stöde huset:D Fest där ikväll. Men jag tror man måste ha anmält sig....

2010-01-05 @ 12:43:29
Skrivet av: Anna S

Gud va skoj med fest!! Jag kollade och jag är ledig då hihihi SKOJ.

Ikväll blir det lugnt pga jobb imorn.

Jag och Jim ska göra byn på lördag. Kanske kan ses nåt då? Kram

2010-01-05 @ 12:51:35
URL: http://lakelanders.blogg.se/
Skrivet av: Frun

6:e mars bokad! Jippi =)

2010-01-05 @ 19:10:16
Skrivet av: Maria S

Det lät kul hörru!! Det har vi bokat nu!!

2010-01-05 @ 19:15:46
Skrivet av: Nikita- mamma till Albin

Rastlöshet är hemskt !!

2010-01-06 @ 02:59:17
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Anna,Frun & Maria: VA KUL!!!! :))

2010-01-06 @ 17:01:39
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0