06.00

Jo, visst var jag trött igår kväll kan man säga....jag gick
in till tvrummet vid 19.15, skulle kolla på halv 8 hos mig.
Lyckades somna på den där kvarten, men som tur var så
väckte Massa mig 2 minuter in i programmet :)
Nä det var slut så släckte vi tv:n och gick och la oss!!!!
Kl 20! Jag vaknade en gång i natt, annars sov jag till klockan
ringde nu kl 05,30! Bra gjort va? :)

Nu är det dags att dra till jobbet snart, men först en kopp
kaffe!

     Later!

Åsikter!!
Skrivet av: Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas

Åh, jag missade halv åtta igår... Får kolla på nätet idag =)



Ha en fin dag!



Kram

2010-01-26 @ 07:50:00
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

du behövde nog den sömnen,hoppas du mår bättre idag!

2010-01-26 @ 12:38:43

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0