Paket

Fick ett paket med posten i dag! :)
Det innehöll detta:

Kylan håller i sig och ridturerna uteblir. Är liiite trött på det här nu!
Det gjorde inte så mycket att jobba hela helgen som var, jag anar
att jag inte fått så mycket gjort ändå! ;-)

Bobby (hår) produkterna jag beställt har inte dykt upp än, är nyfiken
och vill att dom ska komma NU! Hoppas dom luktar GOTT!
Älskar att handla shampoo & dyl hos min frisör, för dom produkterna
luktar oftas såå mycket godare än vanliga.
Det blir en känsla av LYX liksom ;-) SYND att det ska vara så dyrt bara!


Tjingeling!*


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

J-a kyla!!!!

2010-02-01 @ 23:15:40
Skrivet av: Sara - Gotlandsryttaren

Snygga grejer, gillar det bruna schabraket :D

2010-02-10 @ 12:48:53
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0