lÖrdAg!

Hej på er där ute i cyber rymden.

Snart har man gjort 2/3 delar av jobbar-helgen.
Det känns skönt. Det har gått fort tycker jag.
Men oftast är det så, bara man gjort fredags-
kvällen så går det undan.

Nu är det snart dags för min fest!! (<--länk)
Ska bli såå skoj! 2 veckor kvar....och 3 dagar kvar
till anmälningstiden går ut! :) Så är det nån som glömt
att anmäla sig så gör det nuuuu ;-)
Jag hoppas det kommer att bli en rolig fest & att folk
kommer att ha SKOJ!


Pappa berättade för mig att han hört att det skulle komma
ÄNNU mer snö i natt, 10-15 cm...snacka om att vi haft en
"riktig" vinter i år, hehe. För mig gör det inget om det kommer
mer snö, men jag vill inte ha det så kallt och att det blåser.

Ha en bra kväll ♥


Åsikter!!
Skrivet av: emma

Fin design du har på bloggen

2010-02-23 @ 12:30:47
URL: http://emmagynning.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0