Lördag!

I morse var det dags för stalljour. Termometern visade
-22.8 då jag klev upp. Friskt!...

Men när vi kom ner till stallet så dröjde det inte länge innan
solen ♥ tittade fram! Rivall hade kommit ur sin grimma i A-stallet
och gått löst på både täcken & grimmor den busen..men inget var trasigt.
Jo, men "bara" hans grimma som satt kvar i spiltan.
Nu är det snart dags för en tur ner dit igen för att ge dom lunch
och mer vatten, det fryser ganska fort till is nu på vintern :(

Ikväll ska jag till min barndomskamrat Erika på 30 års fest/middag.
Ska bli såå himla skoj att träffa henne igen! ♥

Ha en bra lördag allihop!


P.S

Denna vecka i Ljunganbladet :

Tjihoo, snart är det dags :)

D.S


Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Denna fest ser jag framemot =)

2010-02-13 @ 20:07:38
Skrivet av: Sofie

Bra Anna :)

2010-02-14 @ 10:10:06
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0