Aug. 27, 2010

Igår så red Maria, Carina, Anna-Lena & jag upp till våran "stuga"/husvagn
i Norrsjön. Vi testade en skogsväg upp. Jag har ridit mycket på första delen
av stigen men inte sista biten. Vi red från Viskan (upp vid brorsan) och sen
kom vi fram i Bredviken. Det var rejält surt/översvämmat en bit. Men hästarna
gjorde ett bra jobb trots att dom inte tyckte att det var roligt.
Marias Cherokee tog befälet (tack&lov) och gick först! Fille var vettskrämd över
allt vatten och den "sugande" leran. Han reste sig på bakbenen då jag försökte
få honom framåt. Men sen övervann han sin rädsla och gick framåt! :-)
Det var en riktigt trevlig ridtur och det tog ca 2 timmar upp, lagomt
tycker jag :P Hehe.
Väl framme så hade jag gjort kasslersallad med bröd & dryck till...
Kaffe och kaka efter det.
Massa hade värmt upp förtältet till oss & dukat och tänt ljus,
min snälla snälla älskling, tack
Hästarna gick lugnt och fint och betade i hagen medans vi myste i förtältet :)

  
  
  
  
 

Det är dålig kvalite´på bilderna (mobilen), jag GLÖMDE kameran, det borde vara
straffbart!!!!! :mad:
Idag har jag träningverk i magen (BRA) & känner av sittbenen :)

Idag drar min jobbar-helg igång! Perfekt att lyckas pricka in 2 jobbar helger
på nästa lön :D


Puss på er, ha en bra helg & ta hand om varandra!

Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Det ser så mysigt ut Skulle så gärna vilja lära mig rida men suck jag är för gammal Riktigt kul att se såna bilder även om du glömt kameran och det blev lite suddigt kram

2010-08-27 @ 12:35:36
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Men Gittan, det blir man aldrig för gammal för! Välkommen ner på Lindberga och prova :)

2010-08-27 @ 15:00:26
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: carina Johansson

Jag vill jag också.... Det ser verkligen härligt ut.Det är roligt att rida ut så där när man har ett mål :)

2010-08-27 @ 17:23:26

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0