Aug. 24, 2010

Jag slutade kl 14 idag & inser nu när jag tittar på klockan att jag hunnit ganska mycket på en timme :) (kl är 15.00 i skrivande stund) Jag har röjt ihop i hela lägenheten, dammsugit, tagit igen disken, & laddat en maskin tvätt (har X antal till att tvätta)! Det var väl en hel del på 1 timme, eller hur? ;)

Träningen för Janet vart inställd igår, den stackarn hade ramlat av hästen & slagit ryggen rejält, hoppas det inte vart nåt allvarligt...
Idag tänkte jag vänta ut regnvädret innan jag sticker till stallet för en ridtur. Då hinner jag få lite gjort här hemma innan, MYCKET roligare att komma hem till ett städat hem! :D
Det finns fördelar med att inte bo så stort måste jag säga (vi bor i en tvåa på ca 75 kvm) Det går rätt så snabbt att få ordning här. Men ÄNDÅ gruvar man sig innan...!:rolleyes:




Knäppt 2010-08-06 Fille i paddocken

Åsikter!!
Skrivet av: Eva

Jisses vad du är flitig!! Har du tråkigt nån dag kan du komma hem till mig ;)

Jag håller med, det är skönt när man kommer hem och allt är städat!

2010-08-24 @ 17:24:56
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Jo det finns ju EN fördel med att bo litet :)

2010-08-25 @ 15:45:51

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0