Påskdagen

Hej hopp alla!

Hoppas ni har haft/har en fin påsk! Själv har jag jobbat hela
helgen och är nu inne på sista timmarna! :)

Vädret har inte varit så bra som dom utlovat tycker jag?
Växlande molninghet hela tiden...men plusgrader iaf :)

Ingen ridning har det blivit heller eftersom jag jobbat,
men var ner igår och gosade lite och kollade såret.

Jag har som ni märker inget intressant att berätta just nu.



Åsikter!!
Skrivet av: Caroline

God fortsättning själv! Och vad bra att såret ser bättre ut...(antar det eftersom du nämner ridningen).

Blir du ledig länge nu då, efter helgen? Kram!

2010-04-04 @ 14:33:23
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Josefin

Hejhej!!

I påsk har jag inte heller gjort så mycket:(

Jag har varit sjuk:(

Men är bättre nu! :D

Fin blogg, kolla gärna in min..

Kramis från Josefin:D <3

2010-04-06 @ 10:32:02
URL: http://Josefin98.bloggagratis.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0