.

Hejsvejs!

Igår kväll var  Stefan , jag & Massa lite rastlösa så vi for ner till
Stöde och köpte varsin glass & gick runt på kyrkogården & kikade.
Det är så rofyllt där tycker jag.

Efter det for vi hem till oss och kollade på film.The Unborn.
Jag tyckte inte att den var speciellt bra. Slummrade t.o.m till
några minuter men det hörde Massa så han väckte mig, hehe.
Annars brukar det vara tvärtom ;-)



Nu är det snart dags att åka ner till stallet & göra i ordning Fille
inför dagens clinic på Färsta! :)



Åsikter!!
Skrivet av: Nillah

Tänk att en sån sorglig plats kan vara så rofylld att gå runt på...

2010-04-25 @ 13:37:37
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Gittan

Mjukglass mmmmmmmmmmmmmmm

2010-04-26 @ 14:55:14
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag som stod och höll i den filmen hos Björn. Tur att jag valde Bröllopsfotografen då, för den var bra!!

Mjukglass = Finns inget godare!!!!



*Kram!!

2010-04-27 @ 06:52:41
Skrivet av: Frun

Nämen nu måste det allt komma en rapport från cliniken ;)

2010-04-27 @ 13:02:17

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0