Mode-ridbyxan

WoW, snacka om att jag är inne nu för tiden!!
Nästa gång man ska ut på galej så är det bara att välja bland
alla ridbyxor man har i stallgarderoben!!
:-)

Kolla in själva så förstår ni vad jag menar:

Gynning

Bella


Åsikter!!
Skrivet av: maria

Men fyy, va fult!! Ett par riktigt snygga ridbrallor (som oftast oxå är riktigt dyra) är snyggt till ett par snygga ridstövlar å en piketröja. Men i övrigt är ju ridbyxor inte direkt snyggt eller smickrande för figuren heller....vilka puckon som ska ha på sig det när dom knappt vet vad som e fram å bak på en kuse...

2009-09-08 @ 15:20:34
Skrivet av: Frun

Men så praktiskt =)

2009-09-08 @ 21:27:30
Skrivet av: mamsen

Inte snyggt som mode men väl på ridbanan

2009-09-09 @ 14:02:29
Skrivet av: Caroline

Det ser ju töntigt ut, när dom inte rider, tycker i alla fall JAG!!

2009-09-10 @ 12:54:27
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: emilia widerström

haha riktigt snyggt! jag måste köpa mej ett par ridbyxor faktiskt, jag rider i mina gamla mjukisbyxor som börjar bli för små.. har du tips på något bra märke? :)

2009-09-29 @ 17:05:01
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0