God Morgon/förmiddag!

Hej kära läsare!

Jag vet att jag inte bjuder på en speciellt uppdaterad
blogg nu för tiden....
Jag satte mig här igår och tänkte skriva några rader
men raderade inlägget. Är nog inne i en icke-skrivar
period just nu. Men ska ändå fösöka att skriva några
rader emellanåt ;-)

Idag ska jag in till min frisör och klippa håret lite kortare
bak. Annars är jag super nöjd med min nya frilla!
Jag märker nu att jag var nog inne i en riktig svacka
gällande min frisyr innan. Nu känns det såå lättsamt, och
jag slipper den där förbannade hästsvansen!!

På lördag ska vi på 50 årsfest. Britt-Inger fyller år och hon
ska ha sin fest på Viskansparken. Det ska bli jätte skoj!
(hoppas jag är frisk tills dess)
Men önskar att jag hade några nya kläder att ta på mig....
Är så less på allt i min garderob just nu.

Nu ska jag ge alla 9 djuren här lite mat (3 hundar & 6 katter)

Bye ♥


Zorro-woman


Åsikter!!
Skrivet av: Mia

jag är också sugen på att göra något drastiskt med håret. Men ibland är jag för feg. Det är ju rätt bekvämt med hästsvansen!

Ditt resultat blev kanon!!!

2009-09-02 @ 18:37:59
URL: http://woodland.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0