Okt. 29, 2009

God Morgon!

Vill börja med att tacka er sötnosar som kommenterade mitt
förra inlägg! Tack för fina ord.

Det var en fröjd för ögat att kliva upp i morse!!!!
Vårat kök är nu färdigrenoverat, det vart såå bra!
Det enda som fattas är golvlisterna som ska på plats,
och det blir under helgen.
Jag budade hem ett vägg ord från Tradera oxå om ska upp
på väggen...längtar tills det kommer!! + att vi behöver lite annat
krafs till väggarna oxå... :-)

Nu är det snart dags att åka iväg till jobbet, och det känns grymt
skönt att vara ledig fre-lör-sön den här veckan.
Det kunde inte ha kommit "lägligare".........


Åsikter!!
Skrivet av: Nikita

Ser verkligen framemot bilder på köket :)

2009-10-29 @ 16:08:36
URL: http://nikital.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0