Okt. 28, 2009

Sitter på jobbet, har rast...

Jag har så jävla mycket i mitt huvud just nu...
...VÄLDIGT mycket som tar en massa energi
ifrån mig...och kanske t.o.m bidrar till min städiga
huvudvärk??
Vet inte riktigt hur/om jag ska ta itu med dessa saker
heller. Vissa saker struntar jag totalt i, andra saker
retar mig till vansinne.


           OvEr AnD oUt

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

jaha nu blir man ju nyfiken......igen

2009-10-28 @ 16:31:44
Skrivet av: monke

det lät inge skoj, hoppas det löser sig snart.

Krams

2009-10-28 @ 17:28:01
Skrivet av: Mamilla

Hej kusin vitamin!



Det är alltid bäst om man tar itu med saken som suger energi ur en.Vet av egen erfarenhet..., bäst att få agera ut el. reda ut saken så man kan gå vidare och få energi till att göra något som är roligt.

Hoppas du förstår vad jag menar.

Kram Mamilla

2009-10-28 @ 18:39:35
URL: http://www.123minsida.se/lindbacken
Skrivet av: Maria

Ja ibland kan det vara boven till huvudvärk. Hoppas allt fixar sig till det bästa.

2009-10-28 @ 18:53:05
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Saker är till för och lösas!! Kram.

2009-10-28 @ 19:31:04
Skrivet av: Vera

Hej Sofie

Försök att ta en sak i taget det blir så mycke lättare då.Men de kan va svårt jag vet.Lycka till vad än det är....

2009-10-28 @ 22:52:45
Skrivet av: Therese

Aldrig kul när man får sånt på hjärnan...Går liksom inte skaka bort, det gnager bort hjärncellerna på en liksom ;-)

Vet du vad jag brukar göra...Jag tar ett papper, skriver ner allt som finns i huvve, nödiga som onödiga, sen betar jag av punkt för punkt o stryker det som känns som en skitsak o tar itu med det som känns viktigt. Får man bara beta av endel viktiga saker så är det mycket av listan som inte alls känns viktiga men dom blir det när man redan är ledsen, besviken o irriterad. Då blir allt stort.

Hoppas det ordnar sig!

Kram kram

2009-10-29 @ 07:21:58
URL: http://preffen.blogspot.com

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0