Okt. 27, 2009

En ledig dag har snart passerat. Var en sväng till Birsta &
handlade. Mat och lite annat småplock! Hade gärna shoppat
MASSOR men ekonomin säger ifrån just nu. Såg en hel del
snygga kläder, men jag får vänta tills det kommer ett paket
på posten. Har nämligen klickat hem några plagg...hoppas
dom passar....!

Jag slog till och köpte en av böckerna jag bloggade om för ett
tag sen. Andreas Carlssons "Live to Win", har redan börjat läsa
den, i början handlar den om hans barndom och hur han växte
upp...
När jag läst ut den tror jag att jag ska sälja den på Tradera.
Man samlar ju på sig alldeles för mycket böcker, lika bra att få
igen nån krona på den ist för att den ska ligga och samla damm.

I kväll blir det soffan igen, jag har fortfarande huvudvärk &
känner mig inte alls på topp....


-KRAM till alla VÄNLIGA själar där ute!
  (Urs, va många rötägg det finns måste jag säga...)


Åsikter!!
Skrivet av: Marie j

Hej och hopp nu ska vi vara glada och inte deppa ihop. Du måste krya på dig. Ta och värm lite svartvinbärssaft och spetsa den lite. Då blir du både glad och frisk. Kram

2009-10-27 @ 18:40:10
Skrivet av: Sofie

Marie: Du är för gullig du! Tack för uppmuntrande ord, å tänk om man kunde ha lite svartvinbärssaft emma, hihi* Då kanske jag hade spetsat den lite ;-)

2009-10-27 @ 19:47:21
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Nikita

mysigt me en ny bok!!

ja har också haft en satans huvudvärk idag :/ not fun!

2009-10-27 @ 21:29:50
URL: http://nikital.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0