Okt. 20, 2009

Dimma & kallt, är väder statusen i Viskan för tillfället.
Jag vill ju ha sol! Men tänkte göra mig ett besök till
solariet senare idag! Behöver lite ljus & värme :-)

Har varit i stallet nu på förmiddagen, letade Filles tapp-
sko i dessa hagar, ni kan ju bara tänka er....hittade den
INTE. Hovslagaren sa när han var och skodde att han mycket
väl kunde trampa av sig skona rätt så snabbt den här gången,
han slog medvetet på lite större skor för att ändra formen på
hoven lite grann.
Ringde honom i morse, han skulle komma idag, snabbt & bra!


Pälsvården av Totte fortsätter idag, gjorde det mesta igår men
ska gå lös med rakapparaten i ansiktet och på halsen idag, sedan
blir det duschning & hårblåsen.

Jag håller på att fixa med ny design på bloggen IGEN! Jag blir aldrig
riktigt nöjd.....kan inte ens bestämma vilken färg jag vill att den ska
gå i....Gillar ju lila så det kanske blir det igen :) Vi får se.....



Åsikter!!
Skrivet av: Angelica Janssonon

Hejsan! Det kostade mig ungefär 150-170 kr med frakt och allt :) Sök bara på Eyeshadow Palette på Ebay.com så hittar du massa kul att välja mellan :) Lycka till!



-Angi

2009-10-20 @ 13:01:59
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0