Okt. 14, 2009

En relativt "slapp" dag har passerat...har inte gjort så mycket idag
faktiskt. JO det har jag/vi. Ätit god mat & andra smarrigheter...
...nyttigt värre....not.

Ikväll har vi varit på "hundträff" i Stöde. Vi var ett gäng på
9-10 hundar tror jag. En salig blandning av olika raser :)
Det är ju så roligt att träffas med djuren så där.
Och kanon bra träning för hundarna att lära sig att uppföra sig bland
andra hundar :-)
Totte var helbusig! Inte alls så skärpt som han kunde vara när vi gick
kursen.
Men på slutet lugnade han ner sig..Det var ju ett tag sen han träffade
andra hundar än Troja & Atlas så det är inte så konstigt :-D

Maria & jag var ut på en liten ridtur med Fille & Marias unghäst Cassis
idag, hon skötte sig jätte bra lill-tjejen!
  

♥ ♥ 

Vår middag idag + efterrätt:

  


Nä nu börjar jag känna mig lite trött och seg, det blir tv:n
en stund sen en date med John Blund!


Åsikter!!
Skrivet av: Ingvor

Tja, du får nog en ny stallbesökare snart tror jag



Kram/Faster

2009-10-14 @ 23:57:32
Skrivet av: Maria

Härliga bilder.

Ja visst hade vi kul i kväll med alla jyckar. Kruse la sig direkt när vi kom hem blir hel trött i skallen.

2009-10-15 @ 00:37:42
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Monke

ÅÅÅ vilken god mat det ser ut å vara!!

Syns sen, jihooo :-)



KRAMS

2009-10-15 @ 06:12:22
Skrivet av: Sofie

Ingvor: Vem? :) Nu vart jag nyfiken!

Maria: Ja det är nyttigt för dom å trötta ut sig mentalt!

Monke: Jobbar du? Jag är ledig

2009-10-15 @ 09:34:10
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Ingvor

Hej!



Snacka med Ronz.

2009-10-15 @ 11:10:04
Skrivet av: Maria J

Ja hon sköte sig verkkligen super bra lilla gumman. Tack för ridturen de va så roligt. =)



Kram

2009-10-16 @ 07:00:32
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Hon är ju stencool Cassis! Fina bilder!

2009-10-17 @ 10:48:04

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0