091005

God Eftermiddag!

Idag har det var full fart sedan tidig morgon! Och det är bara
skönt! Just nu tar jag en paus från städning av hela lägenheten.
Dricker en kopp kaffe,facebook:ar, och bloggar ;-)

Hur kan 2 vuxna personer få så stökigt? Jag fattar inte...
-Fast med närmare eftertanke så är vi ju faktiskt 9 stycken som
bor i den här 2:an!
Jag,Massa,Troja,Atlas,Totte,Puma,Akilles & 2kattungar!
Men snart (mycket snart hoppas jag) så är vi bara 7st!?

Det är en hel del jag skulle vilja shoppa till hemmet just nu!
Skulle vara kul med en sväng på IKEA! Blommor, överkast,ljus
och lite annat småplock skulle vara skoj å handla!

Nä nu är dags att fortsätta städa annars kommer jag av mig totalt!

Kram på er  ♥


Så sant, så sant!


Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Ja det är samma här hos oss. Fattar inte att det kan bli så stökigt som det blir. Har kattungarna hittat nåt hem än?

Kramar

2009-10-05 @ 16:25:08
URL: http://lakelanders.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Bra ordspråk!

2009-10-07 @ 08:48:54
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0