091004

Nu har ännu en helg passerat! En väldigt bra & kreativ helg.
Har haft mycket skoj och fått mycket gjort på samma gång!
Kan det bli bättre?

På fredagen var vi ut på Oscar med jobbet. Åh vilken god mat..
jag åt oxfile´, mmm! Lät som alla var nöjda med maten!
Och roligt hade vi oxå! :) Men det blev en rätt tidig kväll för mig,
ringde Massa vid 12 tiden så han kom och hämtade mig!
Då var jag nöjd och jag ville inte bli dålig dagen efter. Måste ju
konstatera att jag inte är en "krog-människa"........

Under lördagen så fixade vi med hästfinkan nästan hela dagen!
SNART är den klar!! Ska bli SKÖNT!
På kvällen var vi ett gäng som for till Gittan & Donald på lite
karaoke! Det var skoj!
Idag har jag haft stalljouren så det vart en tidig morgon sen hade
jag hoppträning i Stöde kl 10! Urs vilket väder!! Men det gick jätte
bra trots regn och rusk!
Å på eftermiddagen var det dags för mig att åka och jobba några
timmar!

Nu har ni fått en rapport om hur min helg har sett ut, haha!

Sätter in några videoklipp från hoppträningen för Maria S!



 

 


Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Såg ju bra ut.Han är duktig din 4 åring

2009-10-04 @ 22:22:52
Skrivet av: Maria J

Såg jätte fint ut.



kram

2009-10-04 @ 22:34:01
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Gunilla

Så duktiga ni är!

2009-10-05 @ 11:32:54
URL: http://www.cukids.se
Skrivet av: Gunilla

Ja visst hade vi en trevlig kväll, även om den blev tidig! Men när man har djur att ta hand om så får det bli så.

2009-10-05 @ 11:35:00
URL: http://www.cukids.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0