Sista november!

Ledig idag! Eller inte egentligen....har Apt (arbetsplatsträff)

Jag har nyss varit ut på morgon-prommis med hundarna.
Det är lite "stök" när man går med 3 samtidigt. Speciellt
eftersom att Atlas & Troja tävlar om vem som kan dra mest..
(Cesar Millian, var är du??) Inte för att dom är starka på det viset
att det är risk för att dom drar omkull mig (hihi), med det är störigt ändå.
+ att dom springer kors och tvärs och trasslar in sig!
Ja ja, det går ju helt ok men lite mer fason vore inte dumt.

Nu ska jag dra ner till stallet och rida min häst. Han har vilat i en vecka.
Kanske jag tar med mig kameran och knäpper lite bilder nu när det
kommit SNÖ :-D

Ciao!


Åsikter!!
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Den lilla snö vi fick i matfors har regnat bort :(

2009-11-30 @ 11:17:19
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Nu vill jag ha RIKTIG snö!!!

2009-11-30 @ 12:32:40

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0