Nov. 6, 2009

Vilket slöar väder det är idag! Regn & rusk & snön är
borta, otippat? Nej.
Jag är utan bil idag så jag tar mig ingenstans heller,
kanske lika bra så jag kan städa undan här innan
det är dags att åka på jobbet.
Alltid skönt att ha det städat då man kommer hem.
Somnade på soffan igår kväll & sov där tills i morse.
Man sover såå mycket sämre i soffan än i sängen...känns
på en gång i kroppen.

Nä nu ska jag dra igång snabeldraken....

Dagens sämsta: SLUT PÅ KAFFE & ingen bil hemma....suck.

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Soffa och barnsäng får inga höga bekvämlighetspoäng =)

2009-11-06 @ 21:53:04
Skrivet av: Sofie

Hihi*

2009-11-07 @ 06:23:21
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0