Hästprat


-Fille & Massa-

I lördags så hade jag bestämt med Maria S att jag skulle
hoppträna för henne. Men när jag kom till paddocken så
frågade jag om inte hon kunde rida Fille ist.
Det var ju så länge sen. Och det ville hon :-)
Han skötte sig jätte bra min underbara häst.
Dom hoppade närmare 140 cm! KUL!!
(skönt att stå på marken och titta på, haha)
Det är roligt att se att han inte tvekar iaf.
Han hoppar snällt det man ber honom om.




Åsikter!!
Skrivet av: Lizette

Va fint han hoppar hörru!! :)

2009-11-02 @ 18:38:21
URL: http://www.cgswhataman.dinstudio.se
Skrivet av: Emma Olsson

Fint han hoppar. Jag ska nog börja hoppa mera med Eddie efter vintern. Ser verkliegn fram i mot det.När Lollo hoppade honom så var det högsta 110 och han kan nog högre.Han är inte en häst som tvekar.och om det går bra så kanske det blir någon vävling också



Hare bra <3

2009-11-02 @ 20:25:28
URL: http://s
Skrivet av: Frun

Wow vad fränt! Hörde ryktas att han var klockren =)

2009-11-02 @ 21:00:21
Skrivet av: Mamilla

Hej!



Snyggt hoppat!

Men jag skulle aldrig göra det jag håller mig på marken(höjdrädd)fniss.



Tack för en rolig kväll, fnittertanterna!

Herregud vad ett gott skratt kan göra stunden roligare .Verkligen uppskattat från mig. Tusen tusen tack för gott fika och en trevlig kväll.

Hoppas vi blir bjuden nån fler gång eller är vi portad?Hahahahhha



Kram från en av fnittertanterna/Mamilla

2009-11-02 @ 22:30:54
URL: http://www.123minsida.se/lindbacken
Skrivet av: mamsen

Ser ju kanon ut Soffi! Håller med föregående skrivare men befarar att även jag är portad!!

2009-11-03 @ 04:17:38

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0