30 nov

När jag kom ner till stallet så upptäcker jag att min prins är halt.
Skit trist. Har förmodligen vrickat sig i den FRUSNA (lera) hagen.
Svullen och varm om ena kotan fram. Han står nu i "sjuk hage"
och jag ska åka och titta till honom i kväll.

Jag har nyss gjort dagens middag vilket bestog av potatismos
(riktig, inge pulver här inte) & korv. Enkelt och gott.

Tänkte snart möta min sambo när han kommer från jobbet.
Han samåker och kliver av uppe vid E-14, så jag & Totte brukar
möta honom ibland :)

Ikväll ska jag på "party" hos Nikita. Det är butiken Nordljus som
kommer hem till henne och har ett homeparty. Ska bli skit kul att
titta på alla fina inredningsprylar! :)

later!


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Trist, men såna skador brukar ju, gudskelov, ge sig rätt snabbt!

2009-12-01 @ 12:34:38
Skrivet av: Nikita

Titta på de här:

http://www.tradera.com/Stort-ljushus-i-vitt-shabby-chic-och-lantligt-auktion_103338624

2009-12-01 @ 17:38:40
URL: http://nikital.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0