Rubrik?

På förmiddagen var jag till Marie och drack kaffe och surrade.
Alltid lika trevligt!! :)

Maria J och jag var ut på en ridtur i regnet förut. Fille var ganska
skvätten av sig idag, men det beror nog mycket på att han stått några
dagar nu när jag jobbat, han hade lite energi att göra av med ;-)
Sen är det ju inte så konsigt att dom blir rädd när man står typ 50 meter
från ett fallande träd!! Helvete va rädd han blev då, phuu!

   




Massa & jag håller på att fixa iordning uppe vid husvagnen
för fullt nu, ska bli skönt att vara där uppe i vår/sommar.
Jag ska åka köpa en rulle stängsel så vi kan göra en liten
rast/hundgård åt Atlas och Troja. Skönt att kunna ha dom
där en stund under dagen då man badar och så...
-Är det någon som har en hundkoja som dom vill bli av med?
Hör av er isf!
Vi har en del andra planer oxå, så det här ska bli KUL!



Åsikter!!
Skrivet av: Kattis

Hej! Vi har en hundkoja som ni kan ta om ni vill ha den. Den e för liten till Khanis.

2009-05-05 @ 17:31:55
Skrivet av: Sofie

Kattis: Men gud va bra :)

2009-05-05 @ 19:16:34
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Lovely med husvagnen!!!

2009-05-05 @ 22:13:01
Skrivet av: Gunilla

Så mysigt det ser ut! Jag älskar verkligen husvagnslivet! Undrar bara hur denna sommar blir med 4 kelpies i vagnen!?

2009-05-08 @ 11:52:46
URL: http://www.cukids.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0