Mat

Jag kom och tänka på en sak när jag surfade omkring i cyberrymden
& kollade lite bloggar....
Om jag hade haft mycket pengar så skulle jag kunna äta ute på cafe´/
resturang hur ofta som helst! Jag älskar att äta ute.
Och då pratar jag inte bara om sliskiga pizzor & feta hamburgare.
Man ser vissa av "stor bloggarinnorna" som äter ute typ varje dag.
Lunchar en sallad här och en latte där. Vardags-lyx säger bara jag!! :)
Man vet ju att det inte är billigt att äta ute och därför får man tänka sig
för så det inte blir allt för ofta.
Visst kan jag uppskatta hemlagad mat, oja! Absolut! Men visst skulle
man väl önska att man kunde unna sig att gå ut och äta lite oftigare...
MEN det handlar så klart om prioritering, jag prioriterar andra saker
helt enkelt.

-Tycker du om att äta "ute"?
Nu blir det tv:n och en skål popcorn

Åsikter!!
Skrivet av: nikita

ja förstår hur du tänker, äta ute känns lite lyxigt sådär.. typ lunch på charm eller så, ja tkr det är mysigt , men samtidigt tror ja ej man skulle uppskatta det lika mkt om man åt ute varje dag..

2009-05-14 @ 03:18:50
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Mamilla

Halloj!



Ja ,jag gillar att äta ute ibland.Det får nog inte bli för ofta för då uppskattar man det inte och sen styr ju plånboken det också för visst är det dyrt at äta ute.En god sallad el. paj är godare än hamburgare eller hur?



Kram Mamilla

2009-05-14 @ 07:23:03
Skrivet av: Gittan

Så klart att jag gillar äta ute. Har bett min kära man att vi ska gå ut och äta en gång i månaden suck suck! han hittar alltid på nån form av hinder som, Du lagar mycket godare mat eller jag hinner inte idag osv. Så jag får nog fortsätta laga mat 30-31 dagar varje månad /kram från gnällspiken

2009-05-14 @ 09:28:10
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Jo men visst är det väl mysigt att gå ut & äta nån kväll. Med trevligt sällskap. Sitta & bara bli uppassad. Ett ställe som inte blir så blodigt dyrt är Altinska skolan. Dom har ju öppet en del kvällar oxå. Fast skulle man gå ut ofta skulle man inte uppskatta det på samma vis.

Kram

2009-05-14 @ 09:43:24
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Jag skulle gladeligen äta ute varje dag jag, men tyvärr blir det ju lite mer sällan =)

2009-05-14 @ 10:45:21
Skrivet av: inlinquisch

Om man äter på den gyllene måsen varje dag så har man ju faktiskt råd! hehe

2009-05-14 @ 13:19:14
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Jag brukar unna mig lunch ute rätt ofta faktiskt, men sen jag slutade röka så tycker jag att jag har råd med det =)

Kram

2009-05-14 @ 20:10:04
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Jag håller nog med DIG. Jag älskar att äta ute. MEN prioriterar annat......

Och dessutom tar vi nog gärna en öl eller ett glas vin om vi ska gå ut och äta. Men då innebär ju det barnvakt och Chaufför..... Så det händer tyvärr allt för sällan. Men visst kan det vara mysigt att bara ta med barnen ut på en fin resturan också! Dom uppskattar det.

Kram

2009-05-14 @ 21:12:03
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0