*En update*

Tänkte ge er en liten update i utredning om njurdonationen.
Det är inte så mycket som hänt faktiskt, jag har varit till Dr Liden för ca 2 veckor sedan.
Vi pratade igenom lite allt möjligt. Och han hade lite frågor som han fick svar på.
Jag ska dit om ca 1 ½ månad igen.

Jag har börjat läsa en bok som jag fick låna av en sköterska
på sjukhuset. "Morgongåvan,med tillägg" heter den och det är
Ingela Fehrman-Ekholm som skrivit den.
Hon skriver om sina erfarenheter som donator till sin man .
Det speciella med hela historien är att Ingela själv är överläkare
i njurmedicin & har expert kunskaper i området.
Hon skriver hur hon upplevde alla undersökningar och provtagningar.
Njurröntgen, urinprover, njurfunktionsmätning, ekg, hjärt och lungröntken,
ultraljud osv osv.
Än har jag inte läst ut den, men det är en mycket intressant bok.
Jag tror det är viktigt att veta lite hur det går till och hur man kan uppleva olika saker.
Fast man får ju inte glömma att alla är vi olika och upplever saker på vårt eget sett.

Jag kommer att fortsätta skriva små updates om vad som händer framöver.

Kram ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Så klokt att läsa på så mycket som möjligt, det gjorde jag också inför förlossningarna och det var ju till enorm hjälp.

2009-05-05 @ 22:21:06
Skrivet av: Sofie

Frun: Ja jag tror det kan vara till stor hjälp faktiskt!

2009-05-06 @ 11:46:23
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Frun: Ja jag tror det kan vara till stor hjälp faktiskt!

2009-05-06 @ 11:46:33
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

Jag håller superstora tummar för att det ska gå bra för er alla! Alltid bra att ha lite kött på benen inför något såhär stort ;) Kramar

2009-05-07 @ 09:49:30
URL: http://anga.blogg.se/
Skrivet av: Bodil

Du måste vara världens bästa lillasyrra Sofie! =)



Läs på allt vad du orkar så du vet vad det handlar om ... men det vet du ju redan!



Många kramar //B

2009-05-07 @ 13:41:07
URL: http://trollmammas.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0