Tradera

Nu har jag lagt ut lite annonser på tradera. Blir ju några kronor man får in
iaf. "Många bäckar små"...hehe! Jag hade lagt ut en auktion som gick ut
igår på ett halsband. Vinnande budet vart 1 kr....KUL för mig? NÄ!
Men men det var säkert roligt för personen som vann auktionen! ;-)
Ridstövlarna jag fyndade härom veckan passade ju inte mig, jag lade ut
dom på en annons, dom gick billigt! 200:- förlorade drygt 100 kr på den affären,
ink fraken alltså. Skickade några sms till mina ridkompisar men ingen nappade!
Så där gick ni miste om en bra affär brudar, eftersom ni t.o.m skulle slippa betala
frakt. (Frun: lär dig hur tradera funkar nu ;-)

Kram ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Nikita

Det är riktigt tråkigt då ens annonser går dåligt :/

fast man blir ju själv glad de ggr man lyckas fynda =)

2009-03-21 @ 14:30:10
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: inlinquisch

Tradera kan vara bra skit ibland iaf om man ska handla nånting =))



KRAM på dig vännen och se till att supa nu tradera kan man sitta på när det är vecko dag!!

2009-03-21 @ 17:08:30
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Anonym

Det är tack vare såna som dig som tradera lever vidare du är bara bäst babe!

2009-03-21 @ 18:22:37
Skrivet av: Anita

Men grattis i efterskott!!!Har inte läst bloggar på nå dar nu så har suttit nu och bläddrat igenom dom jag följer, många har blivit så dåliga på att uppdatera så ingen ide att gå in o kolla för ofta ;-)

Jodu, dina småkusiner kan dom allt...tycker du som storkusin kan ta ditt ansvar och låna dom ibland och sätta lite pli på dom ;-)

Vikten, ja...hmm....ok, jag erkänner, jag har gått upp 5 kg...det är inget kul det här upp o ner som en jojjo...hur går det för dej då?

Går iaf en tur på 5 kg varje dag men man ska ju låta bli gottat å...



Kram!!!!!

2009-03-21 @ 22:20:13
Skrivet av: Anita

5 KM.....inte 5 kg....

2009-03-21 @ 22:21:29
Skrivet av: Anita

Ja motionera ja..lät faktiskt bli godiset igårkväll..blir förvånad över mig själv faktiskt...och idag är jag uppe tidigt för ska gå över sjön till mina kompisar i viken, det är en skön promenad men iom att man genar över sjön så blir det väl inte längre än 3 km.

Ja, det gick så bra för mig ett tag men är inne i ett trögstim jag med nu.

Ha en bra söndag!!



Kram!!!!

2009-03-22 @ 07:55:49
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Tradera är kul när man fyndar =)



Kram

2009-03-22 @ 10:41:31
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Men hörru, länk till dina annonser då? ;-)

Man kanske kan fynda nåt. hihi.... :-P

2009-03-22 @ 19:40:03
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Jag hade lätt bjudit 300 kr!!!!!!!! =)

2009-03-22 @ 21:19:23
Skrivet av: Jenny

hehe tradera är kul det ;) åh, ridstövlar vill jag ha å.. men inte de lättaste å hitta nåra braiga.. ha bjudit på ett träns jag, får se om jag får det eller ej... :)

2009-03-23 @ 15:46:30
URL: http://jen81.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0