Snart mycket snart....

.....är det lördag!! Weeii!

I morgon har jag en rolig dag framför mig! Jobbar till kl 12,
sedan ska jag till stan & uträtta några "ärenden" & kl 15.30
ska jag till frissan!!!! YES! Som jag har längtat....gillar inte att
ha 3 färger på mitt hår...dessutom ska jag klippa upp det ljusa
lite, annars blir det inte såå stora förändringar. Gillar att ha håret
i den här längden. Förra gången ville min frissa klippa av mig bak
& behålla längd fram...men ICKE sa jag :)

På hästfronten är det lugnt, Fille hade tappat en sko i tisdags när
jag kom dit & hovis kunde inte komma förrän i morgon (!!)
Så han har en liten "vintervila" den här veckan. *typiskt*

Troja har blivit en chihuahua, jo det är sant! Hon har misst all päls
(nyklippt) och är liten som en tändsticks ask känns det som.
Vad mycket lite hår kan göra! Min lilla gullhöna!
Helt plötsligt ser Atlas mycket större ut! Men jag vet ju att det är samma
där, när han är nyklippt så ser han  ut som en liten spinkis!

Jag funderar på att åka och sola i kväll....känner mig allmänt ofräsch!!?!
Kanske jag ska bege mig till stödehuset?

Ha en trevlig kväll!


Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Haha lilla Troja. Jag vill se bild på henne. Kram

2009-03-26 @ 21:45:05
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: LaMari

Hej tjejen,

Hoppas allt är bra med dig.

Jag skulle oxå vilja gå till frissan i morgon.

Är ledig och skulle vilja göra nåt bara för mig själv, men vi får väl se.

Ha en bra kväll!



Kramisar.

ps. den 2/4 sker det nåt jag länge velat göra, bröstförstoring... Är lite pirrig;)

2009-03-26 @ 21:49:49
URL: http://lamarisblogg.blogg.see
Skrivet av: Frun

Hatar när dom tappar skona!!!

Jo du imorrn då serru =)Jippikayeeee!!!!!!!

2009-03-27 @ 07:05:36
Skrivet av: Caroline

Hihih! Vill se bilder på lilla Chihuahuan!!

2009-03-27 @ 08:40:00
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Monke

Vill se bilder baby! ;-)på din frisyr

Krams

2009-03-27 @ 18:54:37
URL: http://monkes.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0