Rosings program=ett skämt!!

I kväll har jag sett på Den rätte för Rosing! Åh vilket jävla skämt detta
program är!!!
Va faan gör Johan kvar tex? Jag retar mig på 100 saker, ingen tar
det på allvar och HON är ytlig och pratar mer om hur mycket dom dricker,
om dom gillar bögar och hur lång dom är än att se insidan! Och när det äntligen 
kom in en vettig kille (Mikael) så lämnar han programet efter 1 avsnitt,
fast jag förstår honom!! Ähh jävla skit program!

Idag var hovslagaren till stallet och slog fast Filles 2 bakskor.
Jag skulle egentligen ut och rida efteråt, tänkte rida på banan...
..rida lite kavaletti men det blåste så mycket
så jag bangade, släppte ut honom i hagen igen. Ska rida i morgon ist.

Med posten i dag så fick jag ett paket, med detta innehåll:


Det var LÅNGE sen jag skickade in ett erbjudande på 5 (eller 6?) nr av Veckorevyn
+ dessa saker för 98:-!  Billigt va?
Jag älskar "frisör produkter", och det var ju iga mini flaskor heller!! Me like!

P.S
Överraskade att flera av er gillade kök nr 7 i föregående inlägg, själv tycker jag
att det ser ut som en husvagns inredning, hehe!
D.S

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Har sett 5 minuter av programet & det räckte.

Tjing

2009-03-18 @ 09:30:23
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Killarna passar nog Linda som handen i handsken=)

He he!

2009-03-18 @ 14:09:23

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0