Torsdag 25/6 2009

Just nu sitter jag på jobbet, har rast. 3 timmar kvar sen blir det HELG!!
Grymt skönt. Hörde att det skulle bli fin väder så helgen ska spenderas i Norrsjön :)

Igår hade jag å Fille tävlings debut. 90 cm i Matfors. Det gick rätt så bra.
Han kändes bara så jävla SEG!  Fick typ 12 fel tror jag...
Hoppas det känns bättre nästa gång, för i mitt "huvud" känns det som
det såg fördjävligt ut. Men på filmen såg det inte riktigt galet ut, men det
syndes att jag fick kämpa för att få honom FRAMÅT!! Jag var helt slut när jag
kommit till typ 4:de hindret!!!
I andra klassen (1m) red Maria S honom och då vart det 4 fel.
Han såg riktigt fin ut ! :)

Appropå ingenting:
Om ni funderar på att köpa en ny grill så får ni ett tips av mig här::

Denna finns nu ute på marknaden till ett oslagbart pris.
Den kostar endast 5 kr alternativt 10 kr.

Du kan hitta dem i följande butiker; ICA, Coop, Willys, Lidl, Netto mfl.
Bilden nedan visar en lyxvariant med övre galler, som kan användas till att
hålla maten varm.   
Miljövänlig är den också!




Puss på er ♥



Åsikter!!
Skrivet av: nikita

haha ja den va bra!

2009-06-25 @ 20:35:31
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Jag tycker han såg fin ut på filmerna, man är ju lätt lite för kritisk själv!

Kanonbra pris för grillen! Perfekt med varmhållning också =P

2009-06-25 @ 20:42:05
Skrivet av: Sofie

Frun: Jo men han var verkligen SEG! ;-) Men sånadär gånger så är jag min egna värsta fiende!! :( Tyvärr.

Jag har alldeles för lätt att bara ge upp så fort jag inte tycker jag presterar tillräckligt bra...Önskar jag vore tvärtom, "nä nu jävlar" likom ;-)

2009-06-25 @ 21:13:01
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: monke

En sån grill vill jag ha! Jag som ska grilla imorrn, MÅSTE FARA IN PÅ WILLYS!! ;-)

2009-06-25 @ 22:40:39
URL: http://monkes.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0