Rubriken skulle ha stått här.

Märkligt det här med rubriken. Det tar mest tid i hela inlägget, super svårt
att veta vad man ska "döpa" inlägget till. Eller hur?

Snart har ännu en dag passerat i Sofie Gradins spännande liv. Haha!!!!
Idag har jag varit ute på vift! Hunnit med inte mindre än 3 (!!) kaffe stopp!

När jag varit hemma så har jag kört dammsugaren, hållt i diskborsten
& kockat en italiensk middag till min hungriga sambo! Inte dåligt va?
Oj, glömde att jag borstat hundarna & klippt klor oxå! :)

Nåt annat har jag inte att förtälja faktiskt!
Det här måste ha varit det mest spännande inlägg jag nånsin kluddat ner....

Puss på er ♥


Åsikter!!
Skrivet av: monke

Japp det var det. bästa inlägget allstå :-)

Huvudsaken att du uppdaterar!!

Krams

2009-06-15 @ 19:54:02
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: Josefine

Ibland har man helt enkelt inget att skriva om! : )

2009-06-15 @ 20:32:13
URL: http://blaeld.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

En vanlig dag som för alla andra.Det kan ju inte alltid hända nåt eller hur?

2009-06-16 @ 08:32:43

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0