Ingen solning...

....för mig ÄN! :)
I morse klev jag upp vid 8 & åkte till stallet, man måste passa på att rida innan värmen blir
outhärdig ;-)
Sen hem & duscha & iväg till Ånge...handlade på Ica & for på systemet :)
Åhh vad jag gillar Ica i Ånge! TÄNK om vi skulle ha ett sånt ica i Stöde!!

Just nu förbreder jag maten som ska med upp till Norrsjön.
Just gjort en kassler sallad, och lagt kött i marinad.
Och i ugn har jag nått nytt som jag tänkte pröva.
"Flarn av smördeg med västerbottenost,champinjoner & tomater"
Får se hur det smakar... :) Det ser väldigt gott ut på bilden iaf :)


Update: Dom vart rätt så goda! :)

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Dom där flarnen lätt jätte goda, älskar västerbotten ost.

Ja här har vi det härligt i vår lilla stuga. Har tyvärr ingen riktig badplats nere vid älven, det är en vik som går in men med dy botten. Fast vi brukar gå dit & svalka oss ibland.

Hoppas ni har det härligt i husvagnen.

Kram

2009-06-28 @ 12:07:57
URL: http://lofgrens.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0