Go möra´!

Tänkte berätta hur min helg har sett ut.

På fredagen bjöd vi mamma & pappa på mat uppe i husvagnen.
Vi grillade fläskfile´, kotletter, grillspett & majskolvar.
Till det strips,sallad &,beasås & bbq-sås.
Till efterrätt hade jag bakat aftereight kaka/tårta, ett recept jag fått av kusin
Marie! Till den var det grädde och hallon. MUMSIGT!
Vi var väldans överrens om att maten hade räckt till ca 10 pers!
Haha! Super gott var det iaf. Men min förkylning höll i sig och jag
hade lite svårt att prata med nån ordning, men det fanns ju 3 st
andra som kunde sköta det.  Jag ville försöka spara på min röst tills
på lördagen oxå, till traktorfestivalen i Brattås!

Senare på kvällen kom Birke upp och gjorde oss sällskap.

  
   
 
Den här fina fick jag av mamma & pappa, TACK!! ♥


Senare på kvällen var det några "galningar" som tog årets första dopp!
(massa & pappa)
  
  

På lördagen skulle jaktlaget täffas och fixa lite. Jag hade inte så mycket
engeri att springa på hyggen & i skogen med saltstenar så jag vart inte kvar
så länge.
På kvällen bar det av till Martin & Ellenor på förfest innan traktor+vagn skjussade
oss till Brattås! Det var en mycket rolig fest! Tyvärr vart det  inga bilder, kameran
låg hemma...synd.

Söndagen spenderades i Norrsjön (sov där på lördagsnatten) utan baksmälla
i en solstol! Gud va jobbigt det är att vara i solen då man inte kan bada!
Jag står faan inte ut om jag inte kan doppa mig i mellanåt!
På eftermiddagen var vi till mamma & åt smörgåstårta & firade morsdag!
Tänk att jag hade turen att få VÄRLDENS BÄSTA MAMMA?!!! :)

Jag har inte haft ork att rida på en vecka!! Som tur är har jag Maria J som
ridit honom lite åt mig! Men hoppas jag blir bättre i förkylningen så jag kan rida
nåt innan helgen då jag hade planerat tävlingsdebuten i Njurrunda!!! Annars
måste jag ställa in det...jag som r såå laddad juh!

Ja det var i det stora hela hur min helg har sett ut......

Nu väntar duschen!

Puss ♥


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Guud vad skoj det va! Men hur är det egentligen med skinnet runt ringmuskeln... mohahahaha =]

2009-06-01 @ 09:18:46
Skrivet av: fia0411

Ja, helt hopplöst när man får förkylning så här i början av sommaren :P

Man blir ju aldrig frisk...

Har haft hosta hur länge som helst :(



Men ni verkar haft en super mysig helg :)

2009-06-01 @ 09:18:54
URL: http://fia0411.bloggagratis.se
Skrivet av: Caroline

Håller med dig, synd att man inte tog nå bilder på festen i Lördags....

Men du hade andra fina bilder här i inlägget!!



Kram kram!

2009-06-01 @ 11:13:57
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Gunilla

Det ser ut som ni har haft en toppenhelg, trots förkylningen.

Så mysigt det ser ut i ert förtält!

Fortsätt att krya på dig.

2009-06-01 @ 12:03:37
URL: http://www.cukids.se
Skrivet av: Sofie

Frun: Hahahahahaha, ja den diskutionen har jag haft HELA helgen, och inte fått nåt bra svar! har tom en filmsnutt på pappa då han ska besvara frågan, hahahaha!

2009-06-01 @ 12:13:43
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0