Fille & Maria (s)

Jag frågade Maria S om hon hade tid att hjälpa mig med Filles fortsatta
utbildning i dressyren. Han måste ju komma vidare nu.
Jag hade en väldans tur, hon hade tid i 2 veckor nu till att börja med.
Första passet gick av stapeln i morse.
Han var rätt okoncentrerad & hon fick jobba ett tag för att han skulle lyssna.
Men till slut slappnade han av och gick lite mer avslappnat.

Jag passade såklart på att knäppa lite bilder ;-)
  



Marie satt på första parkett, hihi*


Nu: Prommis med Atlas!

Åsikter!!
Skrivet av: Mamilla

Hej!

ja, första parkett å drömmer om en egen ..... P.R.E Åhh!

Det är ju så roligt med dressyr eller hur?

Kram på er/Mamilla

2009-06-16 @ 16:00:45
Skrivet av: Caroline

Oj vad flitig du har vart här på bloggen ser jag!! Jag har inte hunnit med!

Snacka om vältränad tant!!

Och vad fint det ser ut med Fille. Kul att det går bra/framåt. KRAM!!!

2009-06-16 @ 22:51:05
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Ser ju att gå bra det där. Mammila ser du ut att trivas eller??hihi

2009-06-17 @ 13:13:10
Skrivet av: Mamilla

Hej!



jag fryser som bara den det blåste iskalla vindar där nere, men jag gillar verkligen detta!!

Ser det ut som något annat än att jag håller på att frysa ihjäl?

Kramis mamilla

2009-06-17 @ 14:38:37
Skrivet av: Frun

Entusiasmen är stor på "läktaren" =)

Tjusigt, han ser så pampig ut!

2009-06-17 @ 22:58:29

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0