*


...och ny vecka! Midsommar veckan! Shit vad tiden går FORT!! Och inget
sommarväder så långt ögat når!! Stackare som går på semester nu!
Kanske har man tur så värmen kommer i juli?!

Sitter just nu och tittar på Totte & Troja, dom busar för fullt här på morgonkvisten!
Det är såå kul att se. Atlas ligger och tittar på och skäller till i bland :)


-Bloggar mer senare i dag, nu ska jag äta frulle....

P.S
Måste säga att jag har blivit EXTREMT dålig på att läsa bloggar,
och ännu dåligare att kommentera! Hoppas lusten kommer tillbaka..
D.S


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Jag är dålig på att sitta vid datorn jag å just nu!

2009-06-15 @ 08:43:17
Skrivet av: Sofie

Skönt att jag inte är själv då ;-)

2009-06-15 @ 08:49:55
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Gittan

Hej och tack för i lördags superkul höll på till kl 04.00 så nu är det färdigfirat på ett tag. Hittade en kamera på logen när vi städade så om du hör någon som förlorat sin kan det vara denna. kramiz

2009-06-15 @ 11:26:28
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Jag håller med om det sist nämnda. Jag är usel just nu på att läsa och kommentera bloggar....

Men använder ändå min egen blogg som en slags dagbok. För egen skull.

*Kram

2009-06-15 @ 11:27:27
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Kina

Tittar in här för att tacka för din ständiga omtanke om oss. Jag är enormt glad och tacksam för att du är min helt otroligt fina och underbara vän!! Tusen kramar till dig från oss!

2009-06-15 @ 14:26:34

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0