Snart....

.....bär det av mot Fäviken. Ja alltså inte idag utan i morgon!
Ska bli jätte skoj!! Var och inhandlade nya gummistövlar
idag. Det lär ju kunna bli lite blött & så där uppe så det är
bäst att ta det säkra före det osäkra, hehe.
Det vart en par svart/rosa Tretorn stövlar. Snörena & randen
ner till är rosa, kanske svårt att se på bilden.
Köpte dom på Ica Maxi :) (399sek)

Betyder det här att jag måste lämna mina partyskor hemma?


Dessutom beställde jag ett regnställ på internet idag oxå.
Jag kom på att det är ju verkligen bra att ha. Nu hinner jag
inte få det innan vi far såklart men det är ju en toppen grej att
ha sen oxå!


P.S
Igår fick jag hem min parfym som jag beställt, mmm!
Luktar ljuvligt!
D.S
           
                                 Vink vink*

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Självklart slinker det ner ett par partypjucks också, optimist som man är =)

2009-07-22 @ 21:44:18
Skrivet av: Sofie

Hihi, samma här!

2009-07-22 @ 23:26:18
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: monke

Men får man ingen update under din tripp, vill se bilder å höra om ni har skit kul ;)

Krams

2009-07-25 @ 08:06:48
Skrivet av: Gunilla

Gummistövlar är bra att ha, använder mina varje dag1

2009-07-25 @ 10:41:25
URL: http://www.cukids.se
Skrivet av: Martina

Heej !! Sofie dun är så fiiiin<3!!:)

2009-08-01 @ 14:31:08
URL: http://mmaarrttiinnaa.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0