Sjukling! Dvs snabb update!

♦Min kära förkylning som jag haft i typ 2 månader blir jag inte av med!!
  Har skit ont i halsen & hostar! :(

♦Allt går bra med min nya kille ( HÄSTEN alltså!! ;-) Dressyr träning inbokad!

♦Mina nya köksgardiner hänger på plats men var inte lika snygga i verkligen
  som i katalogen tyvärr men dom får duga! Det vart hemtrevligt iaf.

♦Inget nytt kökbord än.

                                   Så mycket mer har jag inte att förtälja i dag!

                                                 ♥Kramis♥

Åsikter!!
Skrivet av: olina

vad bra att ni ska börja träna!:D hoppas det går bra:)

2009-01-29 @ 17:22:33
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/
Skrivet av: Linnea

Jäkla gardiner! Samma probs här..ser inte ut som det var tänkt.



Ramses är kvar. Så jag försöker ha honom när jag kan. Kelgrisen min.



Skoj att det funkar med nya killen fniss



2009-01-29 @ 18:44:53
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Snacka om värdelös leveranstid!

Fille var ett charmigt smeknamn, jag vill ju se mer...

Krya på dig, kramar!

2009-01-29 @ 21:37:25

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0