Nät shopping!

Fick ett mail från Catalog (ellos), ni vet den där outlet katalogen man brukar få.
Dom hade som vanligt REA & för det mesta brukar det bara vara kläder som
jag inte vill ha, men nu klickade jag faktiskt hem några plagg.
Mysiga "hemma" plagg vart det den här gången.
Munkjacka, mysbyxor & lite sånt!
 

Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Gud vad bra =)

Catalog brukar faktiskt inte jag heller hitta något på men man kanske ska ta en titt :)

2009-01-08 @ 10:45:40
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Sara E

Kul, för Catalog brukar mest ha sånt som är brydd i vilken vrå plagget hittats och vilket år det egentligen hamnade där.

Hoppas allt är bra annars. Kommenterade på Catrins blogg förut, visst är det idag hon fyller år?!

2009-01-08 @ 15:06:06
Skrivet av: Linnea

Den där vita var ju jättesöt!!!



Ha det fint! /L

2009-01-08 @ 17:38:25
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0