Klagosång!

Jag känner mig bedrövlig nu för tiden.

Så här känner jag mig:

*Har värsta fula utväxten i håret! Skulle behöva göra slingor!!
*Fet som en jävla flodhäst
*Blek som ett lakan
*Sjuk & fördjävlig, dvs röd näsa, ont i halsen, hosta, slem, osv osv
*Onyttig till 1000!

Jag vet att jag skrev härom kvällen (ang hudsjukdommarna) att man
inte ska klaga på hur man ser ut, det finns alltid andra som har det
värre! Men jag känner ett behov av att skriva av mig!

ViLL komma igång med en hälsosammare livsstil (mådde såå bra
2007 då jag hittade min grej & gick ner i vikt bla) Men nu sitter det som
i tjära!!
-Och det hjälper inte att andra  ger pikar, så fungerar INTE jag.
Då blir jag bara tvär & tvärtimot! (konstigt?.. ja kanske...)
Det måste komma ifrån MIG själv, jag måste komma igång för att jag
själv har bestämt mig liksom....nån som förstår hur jag menar?

Men detta inlägg avslutar jag kvällen, tar en Ipren & går till sängs!

Natti ♥

Åsikter!!
Skrivet av: inlinquisch

Tack desamma Sofie!! Kramar på

2009-01-31 @ 06:49:24
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Anita

Jag förstår vartenda ord du skrivit!!!

Äntligen har jag hittat min grej men det har tagit tid och just nu är jag i en svacka men jag ska ta mig ur den snabbare den här gången!Lycka till, vet du hittar det så småningom, stressa inte fram nått för då går det inte!



Kram!!!

2009-01-31 @ 08:05:19
Skrivet av: Mia

Jag har nog hamnat i samma spår som du.

Men jag ska börja med Allévo har jag bestämt mig för.

MEn när.... Tror det blir start på måndag faktiskt.

Nu jäklar är jag less!!

2009-01-31 @ 13:07:53
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Nej, pikar är inte bra till nåt!!

2009-02-01 @ 14:50:51
Skrivet av: Sabrine

Jag förstår precis hur du känner dig. Jag är också fast och har svårt att leva hälsosamt till 100%. Blir så besviken på mig själv. Jag har dock börjat äta lite efter GI-metoden.



Och jag förstår precis hur det är när man blir tvärt emot. Jag funkar i alla fall så att jag blir bara arg och äter jätteonyttiga grejer hur mycket som helst. Ibland blir jag så besviken på mig själv att jag tänker "jag kan ju lika bra proppa i mig en påse chips". Tänker vi lite likadant?



Hur som helst... Så kommer du nog att lyckas med vad det nu är du vill uppnå:) Man får helt enkelt bara ta sig i kragen och bara göra det. Även om det är förjävla svårt. Du är i alla fall jättefin:)

2009-02-01 @ 17:56:37
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0