Negativ

Jag känner mig såå less! Vill känna mig glad & sprallig, men de senaste dagarna/
veckorna har jag känt mig allmänt nere.
Jag vet egenligen varför jag känner mig som jag gör....men ändå.... 

Vet inte varför jag kluddade ner dom här raderna men nu är det gjort iaf!?!

Hoppas ni har en bra måndag sötnosar ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Godmondag Sofie!

Alla har vi såna dagar. Verkligen fint gjort av dig å Massa å fixa TV till olycksdrabbade Ingrid.



Kram/faster

2009-02-23 @ 13:31:19
Skrivet av: Monke

meeen alla har sina dagar, inget är bra, inte är kul.. å allt är skit, Bra att du häver ut dig lite, kanske känner dig bättre sen?!

Krams



2009-02-23 @ 13:49:52
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hoppas att allt känns bättre snart iaf Kramar om

2009-02-23 @ 17:58:23
Skrivet av: Anonym

kan vara pga en lång å kall vinter med lite ljus...då blir man lite vinterdeppig. Men det är allt bra tur vi har hästarna så man kommer ut å har lite roligt iaf!!

2009-02-23 @ 18:55:29
Skrivet av: Frun

Men du då... går det inte att lösa då, undrar just vad som tynger dig. Kram.

2009-02-23 @ 21:30:14

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0