Lördagsmorgon!

Hej på er!

Mår ni bra? Själv sitter jag med en kopp kaffe & en källarfranska
med ost på och surfar runt lite. Ska snart i väg till stallet, "betalar"
tillbaks en stalljour åt Maria som hon har tagit åt mig förra gången
vi hade stalljour! :) Perfekt att man kan byta med varann...

I torsdags startade jag en grupp/fanclub på facebook. Den heter
"Alla vi som gillar coca cola grogg", det är så skoj, jag har redan lyckas
få 78 medlemmar, bara en plojgrej men ändå, hihi*
Förra gången jag var medlem i facebook ratade jag sidan, tror  tillochmed
jag skrev det här på bloggen. Men nu tycker jag faktiskt om sidan mer och mer.
Mycket saker jag får skickade till mig klickar jag "ignorera" på, speciellt dom
inbjudningar som är på engelska, orkar helt enkelt inte läsa igenom allt.
Men just nu så är det : Tummen upp för FaceBook!

NU: Stallet


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Jaaaa det verkar ju så kul med Facebook!!!

2009-02-21 @ 12:30:02
Skrivet av: inlinquisch

eftersom att ja är som jag är så måste jag självklart säga emot bara för att provecera så där =) nej facebook är helt ok synd bara att man inte kan avrega sig riktigt den dan man vill det , sen skulle det vara skönt om alla inte såg ALLT man gjorde... He en underbar dag idag !



Kram

2009-02-21 @ 13:10:17
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: inlinquisch

Kan gladeligen berätta att det ligger en "dokumentär" med en massa bilder från bilstereo bygget igår.. jag vet ju hur mkt du har längtat efter det ;)

2009-02-21 @ 15:12:35
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: inlinquisch

haha sweeet! jag visste att du skulle gilla det ;)

2009-02-21 @ 16:57:03
URL: http://inlinquisch.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0