BlondinBella

Jag har suttit och surfat runt en del & varit inne på BlondinBellas blogg,vilket händer nån
gång per vecka. Och sedan hamnade jag på hennes tv dagbok (tv400).....
Jag har läst i mångas bloggar om henne, och uppfattningarna om henne
har för det mesta varit negativa.

Men jag tycker att hon är en otroligt ambitiös 18 åring!
Äger flera företag, har lyckas fått nästan en miljon av det svenska folket
att  läsa hennes blogg.
Ska starta egen klädkollektion, politiskt engagerad, ja you name it!
Tänk om man hade varit så driven & målmedveten som 17-18 åring!!

Imponerande ung tjej tycker jag!


Åsikter!!
Skrivet av: Ingvor

Tack för i går. Blondinbella är verkligen målmedveten. Tänk om all 18-åringar (inklusive mig själv som 57-åring)Gick med så målmedvetna steg.

Kram/ Faster

2009-02-11 @ 14:40:17
Skrivet av: inlinquisch

naaaa personligen tycker jag att hon är en i mängden och totalt överskattat... fast det kasnke bara är för att hon tjänar en jäävla massa stålar på att blogga..=) smaken är som baken! hårig och delad typ



kram

2009-02-11 @ 15:37:36
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Anonym

Tuff tjej dessutom verkar hon väldigt ödmjuk.Men hon, som alla framgångsrika blir väl drabad av den kända svenska avundsjukan!!

2009-02-11 @ 16:49:14
Skrivet av: Frun

Jag är så dåligt insatt men det låter som att hon har nåt att komma med =P

2009-02-11 @ 17:24:19
Skrivet av: Anonym

Jo men det är ju inte så¨att hon slitit ihop alla pengarna själv precis ;) jag skulle åxå kunna äga en massa företag om min pappa kunde betala ;)

2009-02-11 @ 17:41:24
Skrivet av: inlinquisch

Jo men det är ju inte så¨att hon slitit ihop alla pengarna själv precis ;) jag skulle åxå kunna äga en massa företag om min pappa kunde betala ;)

2009-02-11 @ 17:41:33
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: inlinquisch

hmm blogg.se mår verkligen inte bra idag...



Jo vad jag menar är att hon har ju direkt inte slitit i en gammal kol gruva för att få ihop alla pengarna till företagen... hon är liksom född med pengar redan från början vad jag har förstått, och har man en pappa som betalar allt är det verkligen inte svårt att komma nånstans här i världen.. Hon hade liksom alla förutsättningar redan från början =) och givettvis är man avis på det helt klart. Henne som person har jag ingen som helst åsikt om jag har knappt sett nått med henne, heller inte ens orkat brytt mig i det finns alldeles för mkt b kändisar i detta land enligt mig och det går inte att hålla rätt på alla haha.

2009-02-11 @ 17:46:04
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Caroline

Du har samma åsikt som min syster ser jag.... Själv har jag NOLL uppfattning om henne. Hinner oftast inte med "kändisvärlden". Har fullt upp med alla bloggar jag vill hinna läsa varje dag, men som sällan heller hinns med tyvärr. skratt

*Kram

2009-02-11 @ 19:43:26
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Maria J

Håller med dig tycker också att blondinbella är väldigt imponerande ungtjej.



krma

2009-02-11 @ 21:08:57
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Ellenor

Ja jag är också medveten om den "almänna" uppfattningen om Blondinbella, men själv tycker jag, precis som du, att hon är imponerande. Kommer med all säkerhet gå långt, om hon inte går in i väggen alldeles vill säga. Men jag tror nog hon får det under kontroll också!

2009-02-11 @ 21:28:45
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Skrivet av: inlinquisch

hehe ja det vart ju det, skoj =).. jag har som sagt ingen som helst koll på henne mer än jag vet att hon har en massa pengar redan från början..och just sånt brukar ju ha en förmåga att underlätta livet lite.. folk man känner osv osv .. Ehhmm vet inte alls vad man kan tjäna på att ha en blogg riktigt läste häromdan i en mindre seriös tidning att det var en 17 åring som tjänade 50 000 i månaden på att skriva GAH? seriöst vars är mina pengar?! Men kan tjäna så pass mkt tror du så att man har råd att starta massa företag?! jag har inte en anning faktiskt isåfall säger jag upp mig på en gång och sätter mig och skriver hela dagarna hehe,jag har tyvär aldrig kollat in på blondin bellas blogg nån gång så jag har inte en anning om vad hon bloggar om och vad det gör för posetivt för samhället ... jag tycker bara att det är överskattat att som "bloggare" kan komma så långt eller tjäna så pass mkt men jag skulle ju heller inte tacka nej till ett sånt erbjudande om jag fick ett. ehm hmm.. tappade tråden lite (jag är ju på jobbet och "jobbar"). Hennes politiska engagemang är väl helt ok tycker jag iaf MUF is the shit ;)

Men som vanligt är jag också påverkad av den allmänna åsikten om henne.. Och kan väl inte heller argumentera för mina åsikter så som du som verkar ha lite "fakta" jag har bara "rykten", Men pengar vet jag iaf underlättar och det hade hon sen innan det vet jag som ett fakta iaf,=) sen hur pass mkt det har att göra med saken vet jag inte med säkerthet men jag tror iaf att det påverkar saker och ting så att det vart mkt lättare för henne att bli "kändis"... "Fatima 18" från rosengård har det inte lika lätt även fast hon säkert skriver om 1000 gånger mer bättre saker i sin blogg än blondinbella gör?! hmmm flummigt och alldeles för långt svarat hoppas du förstår min syn på saken iaf hehe



KRAM på re

2009-02-11 @ 22:40:56
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Anna S

Men shit, jag tror att inlinquisch har slagit rekord i längsta kommentaren hahaha. Jag har inte heller nån koll alls på Blondinbella. Jag har aldrig varit in på hennes blogg så jag kan inte uttala mej =)

2009-02-11 @ 23:29:48
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: Anna S

Men shit, jag tror att inlinquisch har slagit rekord i längsta kommentaren hahaha. Jag har inte heller nån koll alls på Blondinbella. Jag har aldrig varit in på hennes blogg så jag kan inte uttala mej =)

2009-02-11 @ 23:29:52
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: Anna S

Istället för å skriva långt så skriver jag 2 ggr =) Utifall du inte uppfattade vad jag skrev första gången så kanske du iaf uppfattade lite den andra gången =)

2009-02-11 @ 23:31:05
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: Linnea

Aldrig läst hennes blogg. Men jag tycker att det är SJUKT imponerande av en 18-åring att ha kommit så långt. Snygg OCH ödmjuk(säjer du?).....Många personer i hela vida världen är otroligt bra på av vara avundsjuka. Hellst är dom de men vägrar erkänna det för sig själva.

Mår man bra har man ingen anledning att hacka på ngn annan, anser JAG.



So what om hennes pappa har pengar & är född med guldsked i munnen? Opera Whinfrey....är inte så snygg, men hon började från botten, i fattigdom & klättrade sen uppåt. Tycker dom e lika imponerande båda två.

Sluta va avis Tom ;-)

Man ska unna folk det går bra för. KRAM till dig!



Söta djur(misse å vovven) =)

2009-02-12 @ 11:06:03
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Skrivet av: Therese

Jag tillhör dom som inte är allt för impad av henne :)

2009-02-12 @ 17:37:32
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: J

visst kan hon vara ambitiös, men hon har väldigt mycket konstiga värderingar och uttrycker sig även oftast väldigt oformulerat vilket kan skapa störningar, gaaanska lätt...

2009-02-15 @ 02:37:56
URL: http://jenniferds.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0