Birsta

Vi har varit en sväng till Birsta nu på eftermiddagen.
Liite shopping blev det :) Handlade bla ett brunt träns
till Fille för 59:- & ett par blårutiga ridbrallor till mig själv
för ca 60:-! Fynd juh!!

Handlade även några burkar till vårat skafferi på Ikea.
 
Skönt att få lite ordning där! Var in på Panduro och köpte små etiketter
(tags) + snöre som jag skrev innehållet på och knöt fast på burken.
  
Reslutat:


Resten av kvällen blir lugn, ska kolla om tv:n erbjuder nåt spännande...


Åsikter!!
Skrivet av: Nikita- mamma till Albin

Härligt med lite shopping, spec om man gör fynd :)

2009-12-28 @ 22:58:39
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Då har vi nog lika ridbyxor nu =)

2009-12-29 @ 09:59:37

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0