Dopp i....

......Ljungan!
GUD så skönt det var!! Så jävla avsvalkande i

denna kvava luft! Lite otur (?) att jag inte hade min bikini
med men det ordnade ju sig ändå


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Fiffigt att hålla dig bland näckrosorna =)

2009-08-08 @ 22:20:09
Skrivet av: Josefin,lillkusinen;-)

Hej Sofie!

Jag har ju både bloggagratis och blogg.se

bloggagratis:Josefin98.bloggagratis.se

blogg.se:Jossanbloggar.blogg.se

Har du blogg.se?

Jag undrar hur man kan designa sin blogg,tänkte göra det på blogg.se!

Men jag vet inte hur man gör! Vet du?

Skicka gärna en kommentar på bloggagratis eller blogg.se om du kan förklara!



Stor kram från Josefin!

2009-08-09 @ 15:32:52
URL: http://Josefin98.bloggagratis.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0