Träning

Idag har jag och Filledutten varit på träning på Näset. Dressyrträning för Åsa!
Han kändes jätte fin! Och det var super kul!
Här kommer ett litet klipp på oss.
 

Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Va kul att det gick så bra på träningen och tusen tack för hjälpen med mina hästar.



Kram

2009-04-19 @ 20:29:24
Skrivet av: Carro

OJ vad bra det såg ut att gå!! Vad kul! det kanske blir så tillslut att ditt intresse för dressyren kommer att ändras. `ler

jag tycker att det ser skit kul ut. Och speciellt om hästen är så lättarbetad som din Fille tycks vara. KUL!! Lycka till!!

Kram

2009-04-19 @ 20:42:48
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Vad duktiga ni var,såg väldigt bra ut!!!!

2009-04-19 @ 21:31:44
Skrivet av: Mamilla

SNYGGT SOFIE!!



Du ska se att du också kommer att gilla dressyr.jag satt i stolen och red med dig när jag såg filmsnutten kände takten.hahahaha man är ju en hästnörd ut i fingerspetsarna,Fniss.



ha de gott imorgon vaknar du med träningsvärk ganska skönt.

Jag brukar göra det dagen efter, för det är jobbigare än vad man tror att rida dressyr för instruktör

Men super kul



Natti natti/Mamilla

2009-04-19 @ 21:58:40
Skrivet av: Frun

Wow vad snyggt det såg ut, han rör sig så fint!

2009-04-19 @ 22:04:37
Skrivet av: Kina

Jisses vad ni ser harmoniska ut tillsammans!!!Kul att det gick så bra o skoj med allt beröm. Blir jättesugen o komma med på träning nån gång/Kram

2009-04-20 @ 12:33:21
Skrivet av: Lizette Padellaro

Han ser trevlig ut din pålle!! :) Klart du ska rida dressyr, de som e så skoj!!! :D

2009-04-20 @ 19:45:30
URL: http://www.cgswhataman dinstudio.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0