Sprit lukt

Det har varit en mysig morgon, med mycket slappande och mys.

Var nyss till Stöde en sväng och skjussade några "fyll-hundar"
& faan va det luktar äckligt med alla sprit-ångor. Konstigt att man
inte känner det där själv när man dricker. Både Massa & jag vart
illamående å vägen hem

Har inga direkt planer för dagen, hade ju tänkt suttit på nån sjö och
solat ansiktet av mig men ingen sol ute.... Kanske åker jag ner till stallet
snart ist.



-Vad händer på byn i kväll? Nån som har nåt roligt förslag?

Puss ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Ja man får ofta sig några funderare när man är nykter tillsammans med fyllesvin, tur att det händer så sällan =D

2009-04-14 @ 10:07:40

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0