Så här har min dag sett ut....



I dag har vi varit flitiga min sambo och jag. Vi klev upp vid 8,
och började städa typ direkt! Helvete hur det såg ut här....
dammråttor till 1000?!! Jag dammtorkade hela lägenheten
medans Massa diskade. Vi var klar med allt vid halv 10! :)
Det är bra att inte ha så stort hem i bland, hehe.

For ner till stallet efter städningen och tog en underbar skogs-
tur på andra sidan E-14. Gud vilket drömväder att rida i, solen
sken och det fläktade så där lagomt! Jag red lite vilse ett tag där
eftersom att dom avverkat på "ridstigen"...tråkigt. Gillar inte kal-hyggen.

Vid 14 tiden for vi ut till Birsta och handlade lite  Var bla på systemet
och shoppade lite tills i morgon då det är sista april :)
Ist för att köpa smällare gick jag på boa, hehe!
Hoppas på lika fint väder i  morgon!?!

Är ganska sugen på att sprätta en xider redan nu måste jag säga........

So long ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Rent logiskt borde det ju vara förfest idag inför imorrn =)

2009-04-29 @ 19:54:14
Skrivet av: Mamilla

Hej kusin!



Nu får du komma och hjälpa mig med datorn jag har fått bilder som måste in så jag kan nå dem.

Bilder på mina princessor Gletta Glidra Tritla bla



Kram på dig/Mamilla

2009-04-29 @ 22:21:00
Skrivet av: Maria

Oj vad ni har varit flitiga. Själv har jag bara dammsugit.

Underbart väder i dag så jag förstår att ni njöt.

Ha så trevligt i morgon. Å du bättre att gå på boa än att köpa smällare.

Tjing

2009-04-29 @ 22:35:07
URL: http://lofgrens.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0