Lördags kväll

Hej på er!

För en timme sen kom jag hem från stallet, har släppt in pållarna och
utfodrat alla djur på Lindberga.
Fy va blött och geggigt det är ute, men det hör ju våren till...

Idag på eftermiddagen har jag varit med Maria (S) på dressyr tävling på Färsta.
Hon och hennes Avril har haft  tävlingsdebut! Dom var så duktiga!

Skulle vara så roligt att se Fille på dressyr banan! Och eftersom
att jag är  ointresserad av att tävla dressyr så har Maria lovat mig
att tävla Fille! Ser verkligen fram emot det!!!

Igår var vi och hälsade på lilla Anton, och hans föräldrar Marie & Kent!
Han är ju så söt lill killen!
   




Nä nu ska jag göra min ♥sambo♥ sällskap i sängen....han har väntat ett tag nu, jag börjar
låta som Alfons Åberg, ni vet : "- ja, jag ska bara"...

Natti Natti*



Åsikter!!
Skrivet av: Mamilla

Tjena bruden!



Har du börjat packa för torsdagen än? när kan jag komma och hämta upp dig?

Ska bli så himla kul längtar verkligen ,vi kan höras nån dag

kram å natti natti Mamilla

2009-04-04 @ 22:41:23
URL: http://www.123minsida.se/lindbacken
Skrivet av: Mamilla

Tjena bruden!



Har du börjat packa för torsdagen än? när kan jag komma och hämta upp dig?

Ska bli så himla kul längtar verkligen ,vi kan höras nån dag

kram å natti natti Mamilla

2009-04-04 @ 22:41:25
URL: http://www.123minsida.se/lindbacken
Skrivet av: Maria

Ja han är för söt Anton, en mirakel kille.

Tjing

2009-04-05 @ 07:38:06
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Vilken snygg blogg!!!!!

2009-04-05 @ 12:56:32
Skrivet av: Frun

Snyggt ekipage och söt liten prins!!!

2009-04-05 @ 21:45:49

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0