En fundering

Vet ni vad jag har tänkt på? SYND att det inte är lika lätt att ladda
upp bilder på blogg.se  som på facebook?!!! Där kan man ju kryssa
i flera bilder samtidigt + att det går SNABBT! I bland orkar man ju
bara inte lägga ut bilder för att det tar tid! Oftast laddar jag upp fler
bilder på facebook än på bloggen (om jag varit på fest eller dyl) och
det är ju tråkigt! Alltså jag laddar upp bilder oftigare på bloggen men
när jag väl gör det på facebook så blir det fler från samma tillfälle liksom.
Fattar ni hur jag menar? :)

Nu fick vi främmande!

Bye

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Ja det är ju så kul med bilder! Undrar just vem som kom till er då=)

2009-04-14 @ 09:58:50

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0