Berg flyttar in

I går kväll hade vi lite främmande här, roligt!
Bendt, Stefan & Emil var här.

Jag missade "Berg flyttar in" på 4:an igår. Tycker det programet
är så bra! Och igår var det ju Pernilla Wahlgren hon skulle flytta
in hos, lite kul att se eftersom att jag läser hennes blogg.

HÄR kan ni kolla på programet om ni liksom jag missade det!

Här hemma pågår lite målning & dyl. Igår var vi på Ikea & jag köpte
ny köks lampa + gardiner! (Bilder kommer!)
Dessuton köpte jag ett laptop stöd till min dator, super bra måste

jag säga!



NU väntar skåpluckor på målning!

See u!


Åsikter!!
Skrivet av: Caroline

ja då förstår jag varför du inte dök upp igår! ler

Du fick främmande.....

Men pojkarna kunde du väl ha lämnat hemma och kommit. `flirt



Ska du rida idag?

2009-04-04 @ 10:40:12
Skrivet av: Sofie

Carro:Hehe, nä det var inte därför jag inte kom faktiskt, dom hade jag ju kunnat lämna hemma, haha. Jag hade så jävla ont i ryggen så jag orkade inte.



Jo en ridtur skulle det ha blivit, men måste försöka måla lite först ;-)



Kramis

2009-04-04 @ 11:08:27
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0