Otur!

Kändes som att jag inte hade bloggat på en evighet...men det var ju faktiskt
bara igår.
Har inte hunnit med att spana in mina vänners bloggar med nån ordning heller!

I går fick jag ta hem veterinären till Collis. Det var hästslagsmål i hagen
i torsdags, och tydligen fick hon sig en rejäl spark då (eller under helgen) för igår
när jag kom till stallet så var hon REJÄLT svullen...men inte halt (??)
Så nu är det omläggning en gång om dagen, sjukhage i en vecka + penicellin som
gäller... SÅ TRIST! Nu när vi har kommit igång och hade lite planer.
Men det är väl typiskt. Dessutom kan jag tala om för er att det är INTE BILLIGT
att ta hem veterinären.....
Hoppas svullnaden går ner annars blir det väl kliniken, suck.

Nu ska jag slappa lite i soffan

P&K ♥


Åsikter!!
Skrivet av: carina

Men gud vilken otur.Men bra att det inte vart värre.Nog vet man att det är dyrt att ta hem dom rackarna nog.Hoppas att hon blir bättre snart.Ha det.

2008-09-30 @ 20:18:55
URL: http://carinaina.blogg.se/
Skrivet av: Evisen

Otur!! Ja veterinärer är dyra. Hoppas hon repar sig snabbt! Och nej, inga bilder ännu...!

2008-09-30 @ 21:41:28
URL: http://www.metrobloggen.se/evisen
Skrivet av: Frun

Gaaah! Inte kliniken, där är det ju inte gratis direkt=(

2008-09-30 @ 22:33:05
Skrivet av: mamsen

Vi häller tummarna att det fixar sig. Kram

2008-09-30 @ 22:47:53
Skrivet av: Nillah

Jag håller också tummarna att det grejjar sig!! Kram på dig!!

2008-10-01 @ 11:57:03
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Maria J

Hej du ska se att det ordnar sig !!

2008-10-01 @ 17:09:14

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0